= ceritasayastory.blogspot.com: aku dan kerja sia sia Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

Google+ Badge

aku dan kerja sia sia

Assalamualaikum

Suatu petang nan indah bersama tersayang

Adik : kakak guna internet gapo ?

Aku : kakak buat yang sehinggit sehari. Sebab guna fon ni tak best. Kadang kadang bayar mahal untuk bulanan tapi tk sampai 2 hari dah habis. Tapi tu kakak tengok dalam fb la. Kakak tk penah buat lagi. Lagi best BlackBerry dulu. Internet free

Adik : dah tu kalau yang ni nak buat bulanan berapa ringgit?

Aku : rm32. Mahal gila.malas kakak nak buat, macam rugi pula. Kadang kadang sistem tak betul . rugi la. Tapi kannn

Adik : tapi gapo?

Aku : macam bodoh pula . HAHAHA. Kakak buat internet sehinggit sehari tapi kadang kadang buat siang malam jadi RM2 sehari. Bayangkan , dalam sebulan ada 30 hari . jadi?

Adik : RM2 x 30 hari =RM60 sebulannnnnn . wooooooo. Lagi mahal, kakak betul ko dok ni?

Aku : kakak tahu kakak tak betul . HAHAHA.

Aku dan kerja gila dan sia sia berpisah tiadaaaaa .
The end

No comments:

Post a Comment

hak milik kekal syafiqah zuhari