= ceritasayastory.blogspot.com: salam maal hijrah Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

Google+ Badge

salam maal hijrah

Assalamualaikum

Manusia memang ada prinsip dan gaya hidup tapi ada juga segelintir tu tersasar dari apa yang dirancangkan

Macam aku

Dah gian nak menukar gaya tulis blog . tapi tak apa . fikiran positif cakap semuanya sebab seiring dengan umur aku yang dah meningkat naik .

OK 

aku dah masuk 20 an an an totaimon daisuki . Doraemonnn
*maaf aku melalut

Manusia perlukan perubahan ke arah lebih baik . ayuhh . macam aku

Kan dah masuk maal hijrah . dah tahun baru pun . kira azam la tu . tak akan la nak dikira tahun baru 2015 juga ?

OK

Dah sudah kalau kau nak ikut juga . asal kan azam kau tercapai yerp *jelling
Aku pun punya azam juga , upgrade iman , upgrade kerja dan upgrade segala galanya

KECUALI

Badan . HAHAHAHA

Aku taknak upgrade badan jadi bambam . maaf . bukan aku nak hina siapa siapa yang bambam . tapi bagi aku

KESIHATAN TU NIKMAT TERBESAR ok

Kena jaga . selagi tak sakit dan bahagia ni kena jaga semua nya . kelak kena sakit apa apa dikau akan menyesal . dah tiada guna .

Cadangnya aku , aku nak jaga kesihatan aku . supaya aku sihat dan pantas dan seterusnya aku berkemampuan untuk jaga orang orang tersayang aku .

Jesteru

SAYUR SAYURAN HIJAU jangan dilupa !

No comments:

Post a Comment

hak milik kekal syafiqah zuhari