= ceritasayastory.blogspot.com: cerita wajib tiap bulan Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

Google+ Badge

cerita wajib tiap bulan

Assalamualaikum

Demam

Alhamdulillah Allah permudahkan segala urusan aku , dah cukup sebulan lebih lebih aku kerja dan macam biasa , sebulan sekali aku wajib demam . WAJIB hokay . aku mengerti , mungkin juga antibody aku tak kuat . sejak dari zaman belajar sampai la ke alam kerja , sah wajib bersin dan ambil MC sebab demam . huhu

Tapi

Aku kira aku dikategori bagus sebab tak lokek berkongsi virus demam dan selsema aku ni . KAHKAHKAH . kalau waktu belajar , rakan serumah yang menjadi mangsa terkena virus demam aku , kali ni seluruh kaum keluarga aku turut kena tempias nyaaa . huhu . kalau dulu dulu wajib sebulan sekali ke klinik sebab minta MC lagaknya nak checkup bulanan ajo . tiap tiap bulan terpampang muka aku tersengih sengih depan doctor . wahahaha .

Pernah juga kawan kawan bila perasan aku bersin dan tak sedap badan , terus takmo dekat , takut kena virus aku katanya tapi selagi serumah dengan aku , aku dengan cara aku

Tak lokek berkongsi virus demamnyaaa . HAHAHA

Untuk bulan ni , kemungkinan demam agak teruk ditambah pula penat kerja , tidur aku meracau . kata adik yang tidur sebilik dengan aku , aku termimpi mimpi meracau sebut nama orang . yang disebut nama pula nama anak teruna orang . tsskkk . apa yang aku dah mimpi pun aku tak tahu sesampai sesebut nama orang . memalukan hokayy . wuuuu ~

Kata nya lagi . bukan setakat sebut nama orang , tidur aku pun agak buas sebab aku terlebih energy dengan menyepak dan meletakkan kaki di atas badan beliau . fikiran baik mungkin waktu tu tengah mimpi berlatih kungfu kot ? hmmm

Apa apa pun sekarang musim di Kelantan tak menentu , jaga la diri anda semua . jangan jadi macam aku , tiap tiap bulan mengedik nak memanja demam . saja nak feel disayangi bilamana insan insan disayangi cuba try test kepanasan demam aku dengan meletakkan tapak tangan ke dahi aku . tak ke nampak dihargai dan disayangi gitewww . HAHAHA

Kadang kadang bila demam , suka bilamana ada orang masuk dalam bilik , selimutkan aku dan perlahankan kipas . hmmmm . rasa macam kembali ke zaman sekolah saja . siapa tak suka dimanjakan yedak ? hmmmm

apa apa pun , dah demam tu , rerajin makan ubat , tiru macam aku . demam lain cerita tapi ubat tetap telan . amek hati ubat giteww . kalau aku yang tak habiskan , siapa lagi yang nak habiskan stok ubat demam dalam peti tu kan ? dah aku ni muka wajib demam . hmmm

No comments:

Post a Comment

hak milik kekal syafiqah zuhari